Kwaliteitsmanagement

Om diensten van een hoge kwaliteit te kunnen leveren werkt Gewoon Mezelf met een kwaliteitsmanagementsysteem dat voldoet aan de criteria van HKZ Kleine Organisaties (2010).
Het kwaliteitsmanagementsysteem bevordert de professionaliteit van de organisatie en stelt zeker dat Gewoon Mezelf consistent haar klanten een dienst verleent die de contractuele behoefte invult. Daarbij verklaart Gewoon Mezelf uiteraard ook te zullen voldoen aan wettelijke en overige van toepassing zijnde eisen. Gewoon Mezelf concentreert zich op het "in een keer goed doen" door het voorkomen van afwijkingen in tegenstelling tot het op ad hoc basis herstellen van fouten.

Alle eisen van deze norm zijn op een praktische wijze in het kwaliteitssysteem geïntegreerd. De besluitvorming vindt plaats op basis van de Deming-cirkel (plan-do-check-act) waarmee beleidskeuzes weloverwogen worden genomen.

 

Vanaf September 2023 beschikken wij over een HKZ Certificering